Ενημερωτικό δελτίο

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο

Επισκεψιμότητα

  • Total Visitors: 72825
  • Unique Visitors: 1660

"Η Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη- Πρεμιέρα Δευτέρα 15 Οκτωβρίου στις 8μμ
Κάθε Δευτέρα στις 8μμ και Τρίτη στις 9μμ

"Το Δωμάτιο με τους Μανδαρίνους" του Ρομπέρ Τομά- Πρεμιέρα Σάββατο 27 Οκτωβρίου στις 9μμ
Σάββατο στις 9μμ και Κυριακή 8μμ

"Το Τέρας και εγώ" του Σταμάτη Μαλέλη για 5η χρονιά στο Θέατρο Πρόβα

Θεάτρου

Κριτική της "Αναζήτησης" του Πανγιώτη Μέντη, στο e-stage.gr από τη Σόνια Ηλιαρείζη

Κριτική της "Αναζήτησης" του Πανγιώτη Μέντη, στο e-stage.gr από τη Σόνια Ηλιαρείζη
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

Είδαμε τη θεατρική παράσταση «Αναζήτηση» στο Θέατρο Πρόβα

Κριτικές Θεάτρου by Σόνια Ηλιαρείζη - 4 Δεκεμβρίου 2018

Σε μια παράξενη «Αναζήτηση» μας προσκαλεί φέτος το θέατρο ΠΡΟΒΑ, με ένα δυνατό και τολμηρό έργο πάνω σε ένα θέμα ταμπού, του Παναγιώτη Μέντη

Ένας άντρας και μια γυναίκα, δεμένοι με μια αδιανόητη βαθιά σχέση, καλούνται να επιβιώσουν σε συνθήκες φόβου και απόρριψης από την κοινωνία, κρύβοντας ένα τραγικό μυστικό-ταμπού. Γίνονται ήρωες μια κωμωδίας και μιας φάρσας, που θα μπορούσε να παίζεται στη διπλανή μας πόρτα. Χαμένοι και τρομοκρατημένοι, αλλά χωρίς ενοχή, με δύναμη και ένστικτο, αγωνίζονται να ξεφύγουν από το παρελθόν τους, το οποίο όμως δεν τους ξεχνά αλλά κάνει δυναμικά την εμφάνισή του. Ένα τηλέφωνο που χτυπά, κάποιος τους αναζητά, ένα μήνυμα που δεν θα ήθελαν να ξέρουν. Ή μήπως ήρθε η ώρα επιτέλους να το αντιμετωπίσουν; Μήπως ήρθε η στιγμή να ζήσουν κι αυτοί ανθρώπινα;

Δύο γλυκά πλάσματα, αθώα και αμαρτωλά ταυτόχρονα, που ζουν αφύσικα, κόντρα στις κοινωνικές συνθήκες και την ηθική, σε ένα υπέροχο σφιχτό κείμενο που μας βγάζει αγάπη, τρυφερότητα, γέλιο και συγκίνηση. Εξαιρετικό κείμενο, γλυκόπικροι διάλογοι, χιούμορ, θα μπορούσαν να είναι ένα κλασσικό ζευγάρι, με τα προβλήματα και τις αγωνίες της καθημερινότητας. Θα μπορούσαν, αν δεν ήταν αδέλφια, προερχόμενα από μια προβληματική οικογένεια. Και αν ένα παλιό τραγικό μυστικό δεν τους χτυπούσε ξαφνικά την πόρτα αναγκάζοντάς τους να πάρουν θέση. Θα έρθει η καταστροφή; Ίσως, αλλά μετά από μια καταστροφή δεν ξεκινά το καινούργιο αναγκαστικά;

Εξαιρετικοί οι πρωταγωνιστές Κοραλία Τσόγκα και Θωμάς Βούλγαρης, δύο νέοι ηθοποιοί που πήραν το έργο πάνω τους τόσο δυνατά ώστε να καθηλώσουν. Εξαιρετική και η σκηνοθεσία του Νίκου Σακαλίδη.

Στο θέατρο ΠΡΟΒΑ, κάθε Δευτέρα & Τρίτη στις 20:00

Ένα έργο που δεν πρέπει να χάσετε!

Περισσότερα για την Αναζήτηση αλλά και τις άλλες παραστάσεις του θεάτρου εδώ: https://www.prova.gr/

Δημοσιεύτηκε στο e-stage.gr
https://www.e-stage.gr/2018/12/04/eidame-ti-theatriki-parastasi-anazit/#...

Κριτική Κώστα Γεωργουσόπουλου για την "Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη

Κριτική Κώστα Γεωργουσόπουλου για την "Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

"Ακραία ισορροπία" του Κώστα Γεωργουσόπουλου

Έχει πολύ ενδιαφέρον η έρευνα γύρω από τις συνθήκες, κάθε φορά, που ευνοούν μια ορισμένη οικονομική ή πολιτιστική άνθηση. Είναι άραγε τυχαίο πως το νεοελληνικό δραματολόγιο, από την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους, ευδοκίμησε σε εποχές κρίσης; Κρίσης πολιτικής, οικονομικής, θεσμικής. Αλλά και κατά τη διάρκεια πιο επώδυνων περιπετειών του λαού μας. Σε πολέμους και δικτατορίες; Είναι, νομίζω, λογικό αυτό το φαινόμενο, αφού μέσα στην όποια κρίση ο κόσμος, η κοινωνία επανατοποθετούν το μέγα ερώτημα: «Ποιοι είμαστε, τι επιδιώκουμε, τι φταίει, ποια προοπτική έχουμε και ποιες αξίες, ιδέες και ήθη αντέχουν;». Μέσα στη μετα-επαναστατική περίοδο και τη βαυαρική πλημμυρίδα συγγραφείς όπως ο Χουρμούζης, ο Καρύδης, ο Αϊβαζίδης και έργα όπως η «Βαβυλωνία» και η διασκευή του αριστοφανικού «Πλούτου», αλλά και οι πρώτες κριτικές των ηθών της μικροαστικής ανερχόμενης τάξης από τον Αγγελο Βλάχο («Η κόρη του παντοπώλου») και τον ιδιοφυή συγγραφέα του «Γάμου του Κουτρούλη», όπως και τα γνωστά σύνδρομα της κοινωνίας που είναι διάτρητη παράγοντας μικροαπατεώνες («Φιάκας»), έτσι και στην άλλη μεγάλη κατάρρευση οικονομίας και ηθών που οδήγησε στην τραγωδία του 1897 και στην απονενοημένη Επανάσταση στο Γουδί μέσα από την ανακάλυψη νέων θεατρικών μορφών, το δραματικό ειδύλλιο, το κωμειδύλλιο, την επιθεώρηση αναζητούσαμε νέα ταυτότητα και νέα σωσίβια.

Υστερα ο Ξενόπουλος, ο Χορν, ο Μπόγρης, ο Μελάς, ο Παλαμάς, ο Νιρβάνας, ο Ταγκόπουλος και εμπνευσμένοι θεατράνθρωποι (Χρηστομάνος, Κοτοπούλη, Κυβέλη, Θ. Οικονόμου, Παντόπουλος) μέσα στην κρίση των Βαλκανικών Πολέμων και την κτηνωδία του Πρώτου Παγκόσμιου, αλλά και την παραφροσύνη του Διχασμού πλουτίζουν τη δραματουργία μας με έξοχα κείμενα και την αισθητική των παραστάσεων με ποικιλίες εκφραστικών τρόπων.

ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ. Την εποχή που η Ευρώπη ταλανίζεται από την γέννηση του αβγού των φασισμών και των ναζισμών και η Ελλάδα παραπαίει ανάμεσα σε δικτατορίες, δημοκρατικά σκιρτήματα και παλινορθώσεις θρόνων ο Βενιζέλος και ο Γεώργιος Παπανδρέου (υπουργός Παιδείας) ιδρύουν το Εθνικό Θέατρο με διπλό σκοπό, τη γνωριμία του κοινού με τα μεγάλα έργα της παγκόσμιας δραματουργίας και την ενίσχυση και προβολή της ελληνικής θεατρικής παραγωγής (από τον Αισχύλο στον Ξενόπουλο). Σημειώνω πως η πανηγυρική έναρξη του Εθνικού Θεάτρου έγινε (να το ακούνε κάποιοι και να ντρέπονται) με τον «Αγαμέμνονα» του Αισχύλου και το «Θείον όνειρον» του Ξενόπουλου, σε κοινή παράσταση. Βέβαια τότε στελέχη του Εθνικού ήταν ο Γρυπάρης, ο Φώτος Πολίτης, ο Ροντήρης, ο Βεάκης, η Παξινού, ο Μινωτής, η Παπαδάκη, η Κατερίνα.

Την ίδια εποχή αναδύεται από το πουθενά ο Κουν και φέρνει την άλλη άποψη για την αισθητική της υποκριτικής τέχνης.

Και αργότερα μέσα στην Κατοχή ο Κουν αναζητεί νέους έλληνες συγγραφείς (Σολομός, Σεβαστίκογλου) και πριν από τον Εμφύλιο «οι Ενωμένοι Καλλιτέχνες» ανεβάζουν «Φον Δημητράκη» του Ψαθά, Πατατζή, Γιαλαμά κ.ά.

Στη διάρκεια του Εμφυλίου και μέσα από τις ρωγμές που αφήνει η λογοκρισία ανθούν ο Ψαθάς, ο Ρούσσος, ο Σακελλάριος, ο Σταύρου, ο Περγιάλης, ο πρώτος Καμπανέλλης, ο Κοτζιάς, ο Ρώτας. Το θέατρο και μάλιστα το αποκεντρωμένο (ο πρωτοπόρος το 1949-50 τιμά νέους συγγραφείς στην απομακρυσμένη συνοικία… Καλλιθέα!)

Μετά τις χαίνουσες πληγές του Εμφυλίου πάλι ο Κουν ανακαλύπτει τον Καμπανέλλη (1955) και «Η αυλή των θαυμάτων» εγκαινιάζει μια από τις πλέον δημιουργικές στιγμές του νεοελληνικού πολιτισμού. Διότι παράλληλα με τη θεατρική άνθηση, φουντώνει η Μουσική Επανάσταση (Χατζιδάκις, Θεοδωράκης, Ξαρχάκος, Μαρκόπουλος, Σπανός, Μαμαγκάκης) και συνάμα η επανεκτίμηση του ρεμπέτικου, του δημοτικού, του μικρασιατικού μουσικού θησαυρού, η ζωγραφική (Τσαρούχης, Γκίνες, Μόραλης, Τέτσης, Εγγονόπουλος), η προβολή των εμπειρικών (Σπαθάρης, Μακρυγιάννης, Θεόφιλος, Βαμβακάρης) για να αρχίσουν να ξεφυτρώνουν στην περιφέρεια του Αστεως (Νέα Ιωνία) οι τόλμες του αείμνηστου φίλου Γιώργου Μιχαηλίδη, του Θανάση Παπαγεωργίου (αργότερα στου Ζωγράφου), του Βουτέρη στον άνυδρο τότε Πειραιά.

Και στη διάρκεια της δικτατορίας η έκρηξη του νεοελληνικού δραματουργικού θαύματος (Μάτεσις, Μουρσελάς, Κεχαΐδης, Αναγνωστάκη, Σκούρτης, Ευθυμιάδης, Τσικληρόπουλος, Διαλεγμένος, Μανιώτης, Μέντης, Αρμένης, Χρυσούλης, ο πρόωρα φευγάτος Καρράς), για να ακολουθήσουν μια έξοχη αλυσίδα από νεότερους που καλύπτουν τη χαρά της αποκάλυψης μέχρι τις αρχές του 2000. Υστερα πέφτει ένα νεκροσέντονο, το νεκροσέντονο του γελοίου μεταμοντερνισμού και μιας δραματουργίας του δοκιμαστικού σωλήνα, με υβρίδια, λειχήνες και πτωμαΐνη.

Με λίγες, ευτυχώς, αστραπές μέσα στο σκοτάδι (Δήμου).

Την ίδια εποχή που η Κεντρική Ευρώπη περνάει επίσης μια θεατρική συγγραφική παραλυσία (γνωρίζετε τίποτα σημαντικό στην Ιταλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Πολωνία, την Τσεχία;) και ενώ κάποιες αχτίδες φωτός έρχονται από την Ισπανία και την Ιρλανδία και τα τελευταία κατάλοιπα μιας μεγάλης σχολής της Αγγλίας, εδώ, στον έρμο τόπο μας μεγάλοι συγγραφείς φεύγουν και δεν παίζονται από το Εθνικό Θέατρο και άλλοι με έξοχα έργα στο συρτάρι τους αγνοούνται τη στιγμή που η οικονομική κρίση έχει «κλείσει» επιχορηγούμενα θέατρα που κάποτε στήριξαν το ελληνικό έργο (Αμφιθέατρο, Απλό Θέατρο, Ανοιχτό Θέατρο, Βουτέρης, Αρμένης, Χριστοφυλάκης, Διαμαντής, Παπανδρέου στη Θεσσαλονίκη, ΔΗΠΕΘΕ Βόλου, Καλαμάτας, Αγρινίου, Σερρών, Ρούμελης). Παντού νεκρική σιωπή.

Είναι λοιπόν παρήγορο κάθε φορά που μας δίνεται η ευκαιρία να ακούσουμε και να δούμε σύγχρονο ελληνικό έργο. Ευτυχώς (;) η κρίση οδήγησε καλούς ηθοποιούς να επιζητούν από έλληνες συγγραφείς μονολόγους και έτσι τουλάχιστον εκτός από Παπαδιαμάντη και Βιζυηνό ακούμε και χαιρόμαστε ανθηρά έλληνα λόγο.

Στο θέατρο Πρόβα, που με κουράγιο και με τα δόντια η Ραζή και ο Τσόγκας κρατούν, το ελληνικό έργο βρίσκει στέγη. Για τρίτη χρονιά παίζεται το έξοχο έργο του Μαλέλη, μια συνταρακτική μαρτυρία, που έγραψα παλιότερα γι" αυτό, για την κατάθλιψη.

Και τώρα παρουσιάζεται το νέο έργο του Παναγιώτη Μέντη «Η αναζήτηση». Ενα κείμενο έξοχο και συνάμα τολμηρό, αλλά αριστουργηματικά κρυπτικό ώστε να εγείρει το ενδιαφέρον μας και να μην υποκύπτει στην τρέχουσα μόδα της πρόκλησης. Διότι η υπόγεια υπαινικτική ενοχή (;) της αιμομιξίας είναι ένα αιώνιο θύμα όχι μόνο της δραματουργίας, αλλά και της θρησκείας και της φιλοσοφίας (της ηθικής) και της κοινωνικής και νομικής προσέγγισης.

Ο Μέντης προσεγγίζει το θέμα του – τη σχέση των δύο αδελφών που μάλιστα έχει και καρπό (παιδί βαθύτατο αίτιο ενοχών και προφυλάξεων) – με άκρα ευαισθησία αλλά και κατανόηση των ανθρωπίνων αδυναμιών, αδιεξόδων και αδήριτων αναγκών.

Πίσω από το ενοχικά αθώο (!) αυτό ζευγάρι υπάρχει ένας φευγάτος πατέρας και μια τυραννική μητέρα που σαν βαρίδια και σκοτεινούς δυνάστες κυριαρχούν και καθορίζουν συμπεριφορές και αξίες.

Ομολογώ πως θαύμασα την άκρα διακριτικότητα που διαχειρίζεται το καίριο αυτό πρόβλημα ο Μέντης. Σ" ένα κείμενο όπου οι δύο ήρωες (μάλλον αντι-ήρωες) διάγουν μια δύσκολη καθημερινότητα ως μέλη μιας κοινωνίας σε κρίση πρέπει να καταστρώνουν και σχέδια βίου κρυπτικά για να αποφύγουν προκλήσεις, επιθέσεις αλλά και συναισθηματικά διλήμματα, μια και τους αναζητά ο καρπός του «έρωτά» τους που έχει δοθεί για υιοθεσία!

Ο Νίκος Σακαλίδης σκηνοθέτησε με έξοχη ευαισθησία ένα κείμενο στην κόψη του ξυραφιού τονίζοντας το πικρό του χιούμορ.

Η Κοραλία Τσόγκα είναι μια νέα ηθοποιός με τσαγανό, με έξοχους ρυθμούς και εσωτερική προίκα συναισθημάτων, καθαρό λόγο και λιτή κίνηση. Ο Θωμάς Βούλγαρης διαθέτει μια σκηνική ευαισθησία και συνάμα μια δραματική πηγαία σεμνότητα ήθους.

Εφημερίδα Τα Νέα
https://www.tanea.gr/print/2018/12/03/lifearts/akraia-isorropia/

Κριτική Κώστα Παπαπέτρου για την "Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη

Κριτική Κώστα Παπαπέτρου για την "Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

Η "ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ" ΣΤΟ "ΠΡΟΒΑ" του Κώστα Παπαπέτρου

" Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ είναι μια μπουρλέσκ-Φελινική κωμωδία .Με φόντο το τσίρκο τής ελληνικής τρελής πραγματικότητας".Αυτό γράφει,ανάμεσα στα άλλα,ο σπουδαίος συγγραφέας Παναγιώτης Μέντης στο Πρόγραμμα τής ομώνυμης παράστασης στο θέατρο "Πρόβα" τής Μαίρης Ραζή-Σωτήρη Τσόγκα..Ομολογώ πως δεν έχω δει πολλά έργα τού Παναγιώτη Μέντη.Αλλά "Η Αναζήτηση" με καθήλωσε για μιάμιση ώρα,τη χάρηκα εσωτερικά και εξωτερικά (με την σκηνοθεσία τού Νίκου Σακαλίδη,τούς φωτισμούς,τη μουσική) και φυσικά τίς ερμηνείες τής Κοραλίας Τσόγκα και τού Θωμά Βούλγαρη.Εύχομαι καλή συνέχεια.Η φίλη Μαίρη Ραζή και ο Σωτήρης Τσόγκας ξέρουν να κάνουν πάντα σωστές επιλογές στο ρεπερτόριο τού Θεάτρου τους.Να'ναι καλά,γεροί,δυνατοί και να χαιρόμαστε κι εμείς αυτές τίς ξεχωριστές επιλογές τους.

Κριτική του Κώστα Γεωργουσόπουλου στα "ΝΕΑ" για την "Άναζήτηση"

Κριτική του Κώστα Γεωργουσόπουλου στα "ΝΕΑ"  για την "Άναζήτηση"
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

Κριτική του Κώστα Γεωργουσόπουλου στα "ΝΕΑ" για την "Άναζήτηση"

ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ: "Η Αναζήτηση"

Περιεχόμενο: 

ΘΕΑΤΡΟ «ΠΡΟΒΑ»
“Η Αναζήτηση” του Παναγιώτη Μέντη
ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ

Την Δευτέρα 26 και την Τρίτη 27 Νοεμβρίου δόθηκαν με μεγάλη επιτυχία οι δυο επίσημες πρεμιέρες στο θέατρο «Πρόβα», με το έργο του Παναγιώτη Μέντη «Η Αναζήτηση».Το κοινό απόλαυσε μια αλλιώτικη κωμωδία στο κατάμεστο θέατρο «ΠΡΟΒΑ». Στο τέλος της παράστασης ο κόσμος χειροκρότησε θερμά τον σκηνοθέτη Νίκο Σακαλίδη, τον Θωμά Βούλγαρη, την Κοραλία Τσόγκα, τον Παναγιώτη Μέντη.

Μια υπέροχη βραδιά, αξέχαστη με πολλούς καλούς φίλους. Ανάμεσα τους ο Φάις Αλμπέρτο, η Χρυσικού Δώρα, ο Μαλανδρής Ηλίας, η Σκαρλάτου Τζένη, η Καρακατσάνη Αλεξάνδρα, ο Παπαδόπουλος Παντελής, ο Ευαγγελίδης Γιάννης, ο Θεολόγης Θανάσης, η Σεμπεκοπούλου Νταίζη, ο Μακρής Φώτης, ο Δεγαΐτης Δημήτρης, ο Παπαβασιλείου Βασίλης, η Παπαθανασίου Ανέτα, ο Σαμσιάρης Γιάννης, ο Σταμάτης Μαλέλης, ο Λάκης Κώστας, ο Γεωργουσόπουλος Κώστας, ο Κωνσταντής Γιώργος, ο Μπάσης Δημήτρης και πολλοί φίλοι του θεάτρου.

Πρεμιέρα για τη παιδική παράσταση "Το Μαγικό κουτί" του Αντώνη Ζιώγα

Πρεμιέρα για τη παιδική παράσταση "Το Μαγικό κουτί" του Αντώνη Ζιώγα
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

Πρεμιέρα για τη παιδική παράσταση "Το Μαγικό κουτί" του Αντώνη Ζιώγα

Σας περιμένουμε κάθε Κυριακή στις 16:00 να απολαύσετε τη παράσταση μας!

Ευχαριστουμε Quinta για την ανάρτηση της παράστασης "Η Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη

 "Η Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2018

«Αναζήτηση»: Το καινούριο έργο του Παναγιώτη Μέντη ζωντανεύει στη σκηνή του θεάτρου Πρόβα
Το Θέατρο Πρόβα εντάσσει στο ρεπερτόριο της καινούριας σεζόν το καινούριο-άπαιχτο κι ανέκδοτο, έργο του πολυβραβευμένου συγγραφέα Παναγιώτη Μέντη. Η «Αναζήτηση», όπως είναι ο τίτλος του θα κάνει πρεμιέρα στις 15 Οκτωβρίου, με πρωταγωνιστές την Κοραλία Τσόγκα και τον Θωμά Βούλγαρη. Οι δύο πολλά υποσχόμενοι ηθοποιοί της νεότερης γενιάς, υπό τις οδηγίες του σκηνοθέτη Νίκου Σακαλίδη, θα υποδυθούν δύο πρόσωπα σε σχέση αιμομιξίας. Ήρωες μιας κωμωδίας με τραγικό πυρήνα.

Λίγα λόγια για το έργο
Η «Αναζήτηση» είναι μια κωμωδία. Χωρά όμως το γέλιο σε μια ιστορία που σχετίζεται μ’ ένα θέμα σκληρό, ταμπού, όπως αυτό της αιμομιξίας; Μα ακριβώς αυτό είναι που θα οδηγήσει τον θεατή στην βαθιά κατανόηση του προβλήματος. Άλλωστε, οι δύο ήρωες-ένας άντρας και μια γυναίκα- δεν νοιώθουν καμία ενοχή. Η φύση τους χρησιμοποιεί, παίρνοντας εκδίκηση για το αφύσικο της άγριας καθημερινότητας που βιώνει ο άνθρωπος προκειμένου να ενταχθεί, να επιβιώσει, ν’ ανελιχθεί ή να βρεθεί στο περιθώριο.
Με όπλο, εν αγνοία τους, το τερατώδες οι δύο ήρωες δυναμιτίζουν όσα οι κοινωνικά αποδεκτές συμπεριφορές επιβάλουν στην αδιέξοδη ρουτίνα των ισορροπιών, στο ζητούμενο για ανθρώπινη ζωή.
Τι μπορεί να μείνει ή να ξαναγεννηθεί μετά την καταστροφή; Ίσως η ανθρωπιά σε ένα μέλλοντα κόσμο…

Ταυτότητα παράστασης
Η Αναζήτηση
Ένα καινούριο θεατρικό έργο του Παναγιώτη Μέντη
Σκηνοθεσία: Νίκος Σακαλίδης
Πρωταγωνιστούν: Κοραλία Τσόγκα, Θωμάς Βούλγαρης
Πρεμιέρα: 15 Οκτωβρίου

Πού: Θέατρο Πρόβα, Αχαρνών και Ηπείρου 39, τηλ.: 210 8818326
Πότε: Κάθε Δευτέρα στις 20:00 και κάθε Τρίτη στις 21:00
Διάρκεια: 60 λεπτά
Είσοδος: 15 €, προπώληση 8 € (έως και 16/11)
Αγορά εισιτηρίων: Από το ταμείο του θεάτρου και το www.viva.gr

https://quintatheater.blogspot.com/

Επίσημη Πρεμιέρα Παιδικής παράστασης " Θες να βρούμε το όνομα μου;" 8 Οκτωβρίου στις 8μμ

Επίσημη Πρεμιέρα Παιδικής Παράστασεις 8 Οκτωβρίου στις 8μμ
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

Επίσημη πρεμιέρα

Η παράσταση της παιδικής σκηνής "Θες να βρούμε το όνομα μου;" σε κείμενο και σκηνοθεσία της Κοραλίας Τσόγκα, κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου στις 8μμ

Σας περιμένουμε όλους!!

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ - ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΠΡΟΒΑ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ - ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΠΡΟΒΑ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

Όσο περνάει ο καιρός σκέφτομαι το χειμώνα που πέρασε και τις δραστηριότητες που κάναμε για το παιδί.
Λοιπόν στην παιδική σκηνή του Θεάτρου Πρόβα κάθε Σάββατο και Κυριακή παρουσιάζαμε το έργο “ΣΤΗ ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ ΚΟΡΑΛΛΟΧΩΡΑ” σε κείμενο και σκηνοθεσία του Αντώνη Ζιώγα ,το έργο “ΘΕΣ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ?” σε κείμενο και σκηνοθεσία της Κοραλίας Τσόγκα και το έργο «H ΜΗΛΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟ ΓΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ» σε διασκευή και σκηνοθεσία της Κοραλίας Τσόγκα.

Στο πλαίσiο του προγράμματος "Περί Αισθητικής Αγωγής" του Υπουργείου Παιδείας τα πρωινά παίζαμε τις παραγωγές μας για τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επισκεφτήκαμε Δημοτικά σχολεία ,Νηπιαγωγεία, Παιδικούς Σταθμούς. Σε συνεργασία με το σύλλογο  παίξαμε στο  νοσοκομείο παίδων Ελπίδα.
Συμμετείχαμε στην ημερίδα που διοργάνωσε η ΕΜΚΕΘΙ για το παιδικό θέατρο. Πολλές παραστάσεις πολλές μετακινήσεις και εκτός θεάτρου για τη διευκόλυνση των σχολείων που δεν θέλουν να μετακινηθούν.

Εκτός από τις παραστάσεις θυμάμαι με αγάπη το Θεατρικό Εργαστήρι για παιδιά που λειτουργεί για 18η χρονιά. Στόχος του καλλιτεχνικού εργαστηρίου είναι να εκπαιδεύονται να εκτονώνονται από την πίεση ης καθημερινότητας τους,να αναπτύσσουν την φαντασία τους τις καλλιτεχνικές τους ικανότητες να εξελίσσουν τις εκφραστικές τους δυνατότητες και να γίνουν αργότερα “υποψιασμένοι” θεατές.
Το εργαστήρι θεάτρου, κίνησης, μουσικής και εικαστικών τεχνών λειτουργεί κάθε Σάββατο στις 10.00 πμ. Τα τμήματα είναι τρία ανάλογα με το ηλικιακό επίπεδο των παιδιών. υπό την καθοδήγηση  έμπειρων θεατροπαιδαγωγών. Σ΄αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω την Κοραλία Τσόγκα ,την Έφη Καραγιάννη και τη Ζωή Σολδάτου για την αγάπη και την υπευθυνότητά τους.

Αξέχαστες θα μου μείνουν οι εκδηλώσεις των Χριστουγέννων καθώς και η γιορτή που διοργανώσαμε στο τέλος της χρονιάς.
Ένα θέατρο γεμάτο από χαρούμενες παιδικές φωνές με τραγούδι και χορό, ένας πυρετός προετοιμσιας.με τη συμμετοχή των γονιών που ζωγράφισαν μαζί με τα παιδιά τους το σκηνικό ,έραψαν τα κοστούμια που χρειάζονταν τα παιδιά τους και έγιναν και οι ίδιοι για λίγες μέρες παιδιά.

Με πρωταγωνιστές τα παιδιά  διοργανώσαμε παιδικά πάρτυ γενεθλίων που εκτός από την εκδήλωση οι καλεσμένοι παρακολουθούσαν παράσταση του θεάτρου..Αυτές οι φωνούλες οι χαρούμενες ζωντάνευαν το κτίριο και ήταν ξέγνοιαστες στιγμές για μένα που με βοηθούσαν να ξεφεύγω από την καθημερινότητα μου.

Ευχαριστώ τους γονείς που μας εμπιστεύτηκαν.

Μαίρη Ραζή

"Η Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη στη κυριακάτικη Real News

"Η Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη στη κυριακάτικη Real News
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

"Η Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη στη κυριακάτικη Real News